Olin äsken serkun muuttoapuna. Eihän siitä oikein mitään tullut, minullakun ei ole mitään voimia kantaa painavia laatikoita ylös kerrostaloon. Sain sitten hommakseni käydä kaupassa ja järjestellä joitakin hyllyjä. En edes muista milloin olisi viimeksi ollut yhtä heikko-olo kuin tänään. Se oli pelottavaa.

Syksyllä saankin paneutua vielä paremmin muuttamiseen, kun me muutamme. Silloin minä kyllä haluan päästä eroon niin monesta turhuudesta. Sisustusmakuni on tosiaankin muuttunut siitä, kun olin pieni. Nyt kaipaisin kaikkea pelkistettyä (helpompi siivota ja näyttää nätimmältä), väreinä jotain muuta kuin sininen. Sininen on jo liian käytetty minun silmissäni. Huomenna tulee Terminal city. Katsokaa sitä, se on ihana sarja. Myöskin sarjan keskusperheellä on aivan ihanasti sisustettu koti.

Minä haluaisin myöskin tauluja seinilleni. Joko liittyen elokuviin tai joihinkin maailman nähtävyyksiin. Saa nähdä, ehkä niitä ostelen. Haluaisin myös hyvän paikan kynttilöille, mutta olen aina ollut niin yliarka kynttilöiden polttelija, että uskaltaisinko niitä polttaa silloinkaan. Pienenä en kestänyt edes vedessä olevia kelluviakynttilöitä, vaan kyselin äidiltä koko ajan: "Joko ne saa sammuttaa."

Pitäisi myös hankkia joitakin uusia kasvisruokareseptejä. Mutta eihän minulla ole aikaa tehdä ruokaa! Sitä aikaa on kyllä hankittava, kyllähän minä haluan osata tehdä vaikka mitä lähtiessäni jonnekin jossa minua pyydetään tekemään kasvisruokaa. Tällä hetkellä taidot ovat vielä hieman suppeat, sillä tarvitsen tosiaan KAIKKEEN ohjeet. En uskalla lämmittää nuudeleita ilman ohjetta. "Nokun nämä ovat jotain erimerkkiä."

Ylihuomenna Helsinkiin ja tiistaina mcr. Jos jo muun olemukseni perusteella olen aivan epäkuuluva siihen porukkaan, niin vähintään vaatteeni tekevät sen. Ainakin melkein. Tuntuisi vain jotenkin kornilta mennä raitapaidassa ja kaikki kuvittelisivat, että kuvittelen olevani tosi rock. /Kaukana siitä/

Huomenna suunnittelin vielä siivoavanikin. Ehkä. Toivottavasti saan aikaiseksi. Olisi mukavampi tulla takaisin kotiin, kun kaikki ei ole miten sattuu. Nyt on onneksi jo tavaroita pakattuna, niin ne eivät loju tiellä. Otin vielä pienen matkalaukun, jota junassa on helpompi kuljettaa. Sain sitten myös tinkiä vaatteista, mutta eihän kesällä paljoa vaatteita tarvita? Kotona varsinkin hypin alusvaatteissa ja t-paidassa. Toisaalta hypin niin kesät talvet.

Hartiat ovat kipeänä. Pitäisi varmaan käyttää Mobilatia. Tai sitten mennä jonnekin hierojalle. Tai sitten lopettaa tämä turha koneella istuminen.