Katselin tuossa kavereiden kuvia juhannukselta. Näyttänyt olevan hauskaa, viinaa ja miehiä. hahaa. Mitäs muuta sitä lukiolainen kaipaa? Nyt saattekin arvailla mitä minä tein juhannuksena..

Ette arvaisi kuitenkaan, niin kerron sitten. Olin ihanien serkkujeni kanssa ja pelattiin useimpia lautapelejä mitä heiltä löytyi. Kun olimme lähdössä juhannuksen viettoon, muutamat kyselivät: "Mitenkäs meinasitte juhannuksen viettää?" "Noo, luultavasti pelataan lautapelejä ja muuta hauskaa." Kaikki sitten katsoivat todella oudoksuen, luultavasti eivät uskoneet, kun pitävät minua liian toisenlaisena. Mutta oikeasti, kyllä minä pärjään juhannuksen ilman viinaa. Mutta pärjäätkö sinä sillä tiedolla, että minä en mitään ottanut? Joillekin se on joskus vaikeampaa kuin minulle. Mutta eläkää sen kanssa, niin minäkin teen, eikä ole mitään ongelmaa.

Muistakaa myös hankkia huulirasvaa, jossa on suojakerroin minimissään 15. Huuletkin tarvitsevat suojausta. Ja ehdottomasti muun suojan tulisi olla olikohan 30? Tarkistan tämän asian, mutta käyttäkää sillävälin suurta suojakertointa välttyäksenne melanoomalta. Auringonottoa terveessä määrin ei kannata unohtaa, sillä auringosta saa runsaasti d-vitamiinia, jota kuitenkin Suomen leveyspiireillä olisi hyvä myös purkista ottaa. Etenkin jos ei käytä maitotuotteita. Mutta jokainen joka maitotuotteet syystä tai toisesta joutuu jättämään ottaa asioista selvää. Kuten kaikki kasvissyöjiksi alkavatkin.
Myöskin nesteytyksestä tulee huolehtia ja myöskin festariväki muistaa nauttia välillä vettäkin.